20 Mart 2016 Pazar

Yusuf BOLAYIRLI... Öğretenlerimden!


Yusuf BOLAYIRLI... Öğretenlerimden!

Uçak Teknisyenleri Derneği'nin UTED Aylık Havacılık Dergisi, "Tarihin Tanıkları" bölümünde çok güzel ve anlamlı bir söyleşi yapmış; meslektaş büyüğüm Yusuf BOLAYIRLI beyefendi ile...
         ...THY Genel Müdürlüğünden emekli oluşunun tam da 13'üncü yıldönümünde, 17 Şubat 2016 gününde...
myTECHNIC Uçak Bakım Merkezi’nin İcra Kurulu’nda aynı havayı soluma şansına sahip olduğum birkaç yılının her bir anında kendisinden öğrenme fırsatı bulduğum Yusuf beyin bu söyleşisinden de öğrendim.

En çok da,
"hem mühendisken, hem yöneticiyken her gün hangara girerdim. Teknisyenler de yaşadıklarını bana aktarırlardı. Teknisyenlerle iletişiminiz iyiyse çok şey öğrenirsiniz. Ben üç şeyi affetmezdim. Yalanı, şirketimize ihaneti ve hırsızlığı… Onun dışında yapılan tüm hataların bir çözümünün bulunacağına inanırdım ve teknisyenler de bunu bilirdi. Çalışanlar, bir sorun çıktığında, doğru yaptığı bir işte geri adım atmaz, “Yusuf Bey beni korur” derdi."
bölümü  etkiledi...

Tebrikler UTED, teşekkürler sevgili Yusuf ağabey!

NOT (1): Söyleşi, UTED Aylık Havacılık Dergisininin Mart 2016 içinde yayınlanan 292'inci sayısında, sayfa 8-13 arasında....
http://www.uteddergi.com/tr/pdf?zoom=page-width#/public/dosyalar/urun/uted-sayi-292-kucukpdf-05987.pdf

NOT (2): Zarafeti her daim:

Mar 19, 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder