27 Haziran 2016 Pazartesi

Yakında paylaşacağım; çok yakında...


Bir süre önce ziyaretle inceleme olanağı bulduğum ünlü bir teknoloji yerleşkesindeki meslek okulu hakkında, "Gördüğüm En Etkileyici Havacılık Meslek Yüksekokulu" başlıklı makaleyi yayınlayarak, belirleme ve değerlendirmelerimi paylaşacağım; yakında!
...
Amacım, öğrencisinde tam da endüstrinin ihtiyaç duyduğu "Bilgi", "Beceri" ve "Yetkinlik"i sağlamaya odaklı düşünce ve uygulama gücünün etkisi ile sahip olduğu ayırt edici özellikleri olan bir okula, bir kıyaslama ölçütü olarak dikkat çekebilmek; gelişime katkı sağlayabilmek…
               ...örneğin, bu okulun yerleşkesinin mimarisi!
Sadece bu mimari bile dikkat çekici ve incelemeye değer değil mi?
           ...kaldı ki, kızları uygulamalı havacılık eğitimlerine güdüleyecek bir mimariye sahip olması amacı da var!
Sahi, bizde niye olmasın???
...
İlgilenen öğretim/eğitim ve basın-yayın kurumları, yükseköğretim geçiş ve yükseköğretim programlarına yerleştirme yapılacağı böyle bir dönemde, bu makaleyi olduğu şekli ve içeriği ile yayınlama isteklerini doğrudan (can.erel@canerel.com.tr) bildirirler ise, memnuniyetle kendileri ile de paylaşacağım...
          ... çok yakında!
 June 6, 2016


İ Y İ     BİR     H A B E R     DAHA...
Çevrenizde bu yıl, yükseköğretim (üniversite ve yüksekokul) ve ortaöğretim (lise) seçme ve yerleştirme sürecinde "havacılık ve uzay endüstrileri" ilişkili öğretim programlarına ilgi duyan öğrenciler ve aileleri mi var?
            .... bu konuda "mentorluk" yapmaya başladım; Mayıs 2016 ayından itibaren.
İlgi duyan, ihtiyaç hissedenler için detaylar: "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı yazımda veya "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı Linedin-Pulse gönderimde; okumak için lütfen linkli başlıklara veya takipeden fotoğrafa çift tıklayınız...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder