8 Nisan 2015 Çarşamba

Uluslararasi Havacilikta 12 Nisan!





Apr 8, 2015
Dört gün sonra 12 Nisan 2015; insanoğlunun ilk defa uzaya çıkışı ve dünya yörüngesinde seyahat edişinin 54’üncü yıldönümü...
Bilgim dahilinde bu yıldönümü ile ilgili, 2001 yılından bu yana, tüm Dünya'da eşzamanlı olarak gerçekleştirilen Yuri Gecesi Dünya Uzay Partisi (*) ile ilişkili iki etkinlik var:
  • 04.2015 (12:00 am UTC) - 12.04.2015 (5:00 am UTC) Yuri Gecesi  @ ODTÜ Fizik Bölümü, Ankara 
...
Malum;
... havacılık öğretim programlarına sahip 45+1 yükseköğretim ve 13 ortaöğretim kurumumuz,
... "Uçak, Havacılık ve Uzay Mühendislikleri" programına sahip 7+1 yükseköğretim kurumumuzda bu alanda yıllık 506 öğrenci kontenjanımız,
... Rasathanelerimiz, uzay teknolojileri araştırma ensitütülerimiz ve merkezlerimiz,
yanında..
... uzayı faaliyet odağına koyan onca kurum ve kuruluşumuz,
var...
Sizlerinde planladıkları / bildikleri etkinlikler var ise paylaşır mısınız?

______________
(*) Yuri Gecesi Dünya Uzay Partisi

NOT : Böyle bir haftaiçinde, havacılık ile ilgisi olamayanları bile heyecanlandırabilecek, GAGARIN sonrası iki filmi de GAGARIN anısına paylaşmak istedim:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder