7 Mayıs 2016 Cumartesi

Dassault Havacılık 100 Yaşında… …Türk Tayyare Mühendisliği?


Dassault Havacılık 100 Yaşında… …Türk Tayyare Mühendisliği?



Yıllar önce meslektaş büyüğüm Şükrü ER'in kaleme aldığı "İki Uçak Mühendisinin Hikayesi: Ali YAR ve Marcel DASSAULT" başlıklı makaleyi okuduğumda yaz(a)mamıştım; istememiştim daha da fazlasını yazmak!
         … o yazıyı da web sitemin "Can'ca Güncel & Mesleki Çalışmalar" sayfasında yer alan "Değerlendirme Serisi - Meslek" bölümünde "Yazıl(a)mamış Yazı…" olarak yayınlamakta idim...

Dassault Havacılık 100’ncü yıldönümünü Grand Palais’de düzenlenen bir gala ile kutlamış; Türkiye temsilcileri Soylu Havacılık Yönetim Kurulu Başkanı Alişan bey'in güzel fotoğraflarla da süslediği mesajında bu haberi okurken o coşkuyu yüreğimde duyarken yaz(a)madığım o yazıyı yeniden hatırladım…
Öncelikle, Dassault Havacılık Ailesini ve bu saygın havacılık kuruluşu ile Türkiye'de yıllardır saygın bir işbirliği yapagelen Soylu Havacılık Ailesini, paylaştığı fotoğrafa müteşekkir olduğum, Alişan beyin şahsında tebrik ediyorum.
...
...
Apr 10, 2016



... Ordinaryüs Profesör Dr. Ali YAR, Uçak Yüksek Mühendisi Şükrü ER, Profesör Dr. Ahmed Yüksel ÖZEMRE'nin çarpıcı tespitlerini de içeren yazının tamamı için takipeden başlığa tıklayınız:
✈ Dassault Havacılık 100 Yaşında… …Türk Tayyare Mühendisliği? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder