7 Mayıs 2016 Cumartesi

Yüksekleri, Bilerek Hedefleyin!

TÜRKİYE'de BİR İLK!

 

Uzun süredir aklımda, bir kaç yıldır da amatörce yapılandırılan eylemlerimde idi...
Geçen yıl, bir üniversitemizin eğitim ve öğretim dönemi mezuniyet töreninde 20 Haziran 2015 Cumartesi günü CNN International sunucusu olan Gazeteci Christiane AMANPOUR'un yaptığı konuşmadan sonra "Öğretim - Eğitim ve Kariyerde Yaşanmışlıklardan Yararlanma" başlıklı makalemi yazdıktan sonra 2016-2017 öğrenim yılına yönelik olarak bu konuya daha sistematik eğilmeye karar vermiştim...
Sektörün doğru yönlendirilmiş nesillere, velileri ile beraber öğrencinin bilerek yönlenmeye ve beklenti oluşturmaya ihtiyacı var... Aksi durum, kaybolan zaman ve para; sonuçsuz beklenti ve moral etkilerini anlatmama gerek yok sanırım.
Bu yıl, yükseköğretim (üniversite ve yüksekokul) ve ortaöğretim (lise) seçme ve yerleştirme sürecinde "havacılık ve uzay endüstrilerine ilgi duyan öğrenciler ve ailelerine mesleki mentorluk" çalışmalarına başlayacağım; Mayıs 2016 ayından itibaren...

Eğer,
veya 
veya
yönlenme isteğiniz var ise,  yol yakın ve sorun yokken ve/veya çözüm –nispeten- yakın ve kolay iken görüşelim…
... 

Klasik “Havacılık gelişiyor!” cümleciği ile özetlenebilecek dayanaksız ve sığ bir iddia ile geleceğinizi / biricik yavrunuzun geleceğini riske etmeyiniz!
Sektörün doğru yönlendirilmiş nesillere, velileri ile beraber öğrencinin bilerek yönlenmeye ve beklenti oluşturmaya ihtiyacı var... Aksi durum, kaybolan zaman ve para; sonuçsuz beklenti ve moral etkilerini anlatmama gerek yok sanırım. 
...
Havacılık - uzay & savunmada, 
  • Endüstriyel uygulamalar,
  • ARaştırma & GEliştirme, 
  • Öğretim ve Eğitim uygulamaları,
  • Entelektüel uygulamlar,
gerçekleştirerek 38 yılda oluşan deneyimimle paylaşacağım öneri ve yönlendirmelerinden yararlanabilirsiniz...

Lütfen randevu alınız; +90 533 506 2385
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder