7 Mayıs 2016 Cumartesi

Türk Havacılığında 23 Nisan!



Bugün 23 Nisan 2016; T.B.M.M. (Kamutay) kuruluşunun 96’ıncı yıldönümü…
      … öncelikle, başta çocuklarımız ve hala çocuk kalabilenler olmak üzere vatandaşlarımın “Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı”nı kutluyorum; Yaşasın 23 Nisan!
Bugün, aynı zamanda, ulusal havacılığımızda “spor ve eğitim tayyaresi” olarak, "Sertifiye* Edilmiş İLK Türk Hava Aracı" olan VECİHİ XIV uçağının, bu niteliği kazanmasının 85'inci yıl dönümü…
       … öncelikle, başta sebep olanları ve meslektaşlarım olmak üzere tüm tayyarecilerin “Sertifikasyon Günü”nü kutluyorum; Yaşasın Türk Tayyareciliği!
Bu konuda detaylı paylaşımımı, en son geçen yıl, en son geçen yıl, "Türk Havacılığı’nda 23 Nisan!" başlıklı LinedIn-Pulse gönderimle yayınlamıştım. Linki, https://www.linkedin.com/pulse/turk-havaciliginda-23-nisan-can-erel 
Ve bu ay başında, kendi kanatlarımızla  “HürKuş” olarak uçma çabamızın günümüzdeki en anlamlı ve insanlı tek örneği “Türk Başlangıç ve Temel Eğitim Uçağı Geliştirme Projesi” ürünü HÜRKUŞ uçağı ile ilgili devam eden sertifikasyonun 23 Nisan 2016 günü tamamlanır ise, anısı için bu uçağa adı verilen, Vecihi HÜRKUŞ’un ruhuna farklı ve çok anlamlı bir huzur da sunulabilir mi şeklindeki düşüncemi "Acaba..……?" başlıklı LinedIn-Pulse gönderimle okuyucumla paylaşmıştım. Linki, https://www.linkedin.com/pulse/acaba-can-erel 

Tüm süreçleri ve alt kırılımları detayında ulusal hava aracı sertifikasyon yeteneğimizin kısa sürede oluşmasını dileyerek...

Yaşasın 23 Nisan!
Yaşasın Türk Tayyareciliği!
Apr 23, 2016




*Hava Aracı Sertfikasyonu: Hava aracının uçuş faaliyetine elverişliliğinin ve ilgili fonksiyonlarının bu uçuşu desteklemeye yeterliliğin, hava sahası kullanılacak, otorite(ler)ce onaylanarak belgelenmesi…
 NOT: Teşekkürler...




İ Y İ     H A B E R
Çevrenizde bu yıl, yükseköğretim (üniversite ve yüksekokul) ve ortaöğretim (lise) seçme ve yerleştirme sürecinde "havacılık ve uzay endüstrileri" ilişkili öğretim programlarına ilgi duyan öğrenciler ve aileleri mi var?
            .... bu konuda "mentorluk" yapmaya başlayacağım; Mayıs 2016 ayından itibaren. Detaylar: "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı Linedin-Pulse gönderimde veya "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı makalemde; okumak için lütfen başlıklara tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder