8 Nisan 2016 Cuma

DHKH16 Konferans Değerlendirmelerinden...


DHKH16 Konferans Değerlendirmelerinden...



Evet, Dünya Havacı Kadınlar Haftası ile ilişkili olarak sunduğum “Ulusal Havacılık Gelişim Sürecinde Türk Kadını” konferansım nedeni ile Dünya Havacı Kadınlar Enstitüsü tarafından “Dünyanın En Beğenilen (Uçuşsuz) Etkinlik Düzenleyicisi" olarak seçildim; kategorisinde dünya birinciliği ödülünü 26 Mayıs 2016 günü alacağım.
Bu sonucun açıklanmasından birkaç gün önce, konferansım hakkındaki değerlendirmemi soran bir meslektaşıma:
"...
Son birkaç yıldır Dünya Havacı Kadınlar Haftası’nın Türkiye ve KKTC sathında da düzenli uygulanmasına da çabalıyorum. İki yıldır gelişerek başarıyorum da… Bu yıl Türkiye’de 5 ilde Dünya Havacı Kadınlar Haftası’nda 25+ etkinlik düzenlendi. Hem de içerikleri ile dikkat çekici; adeta gelecekte çok daha etkili ve geniş olacakların müjdecisi gibi...
Bu yıl ben de bir etkinlik düzenlemiştim. Senin de katılarak onur verdiğin konferansım ve bu konferansla ilişkilendirilmiş diğer birkaç etkinlik.
...
On yıllardır “havacılık – uzay ve savunma endüstrilerine yönlendirilmiş bir nesil yaratmada mütevazi bir katkı sağlamak …” öngörüm nedeni ile toplu entelektüel faaliyetlerimde katılımcı bir kişi olsa bile heyecanım ve çalışmam değişmez; sonunda bir kişi daha bilerek ve heyecan ile saflarımıza katılması yeterlidir. 
           ...ki, ben bu etkinlikte fazlasını gördüm.
..."
diye cevap vermiştim...

Geçtiğimiz günlerde konferansma katılarak beni mutlu eden dinleyicileci katılımcılardan ve öncesinde, DHKH16 ve EventBrite etkinlik organizasyonu web sitesinde konferans duyurusu yayınlanırken yapılmı değerlendirmeleri derledim;
linki ile erişilebilir...
Görünen o ki, beklentimin de çok ötesinde etkiler olmuş; sonuçlarının da en az bu kadar güzel olmasını dileyerek..
 Mar 27, 2016

NOT: Konu ile ilgili bazı CE Yayınları:
✈ Dünya Havacı Kadınlar Haftası 2016 - DHKH16
          ✈ Dünya Havacı Kadınlar Haftası 2016 Ödülleri - Can'Ca  Basın Bülteni #CE20160321 @ 13.03.2016
          ✈ DHKH16 Kapsamında "Ulusal Havacılık Gelişim Sürecinde Türk Kadını" Konferansı
                    ✈  Can'Ca  Basın Bülteni #CE20160313 @ 13.03.2016
                    ✈ Can'Ca Press Release #CE20160313e @ 13.03.2016 
          ✈ Dünya Havacı Kadınlar Haftası 2016 & Etkinlikleri (Ocak 2016) 

          ✈ Dünya Havacı Kadınlar Haftası 2015 Türkiye Etkinlikleri Albümü: '... Kadınlar Yükselsin! (...Let Women Soar!)'
                    * Nasıl Yapılabilir? ('Pembe Kağıt Uçak ile Meydan Okuma' Etkinliği) (Şubat 2015)
                    * Nasıl Yapılabilir? (‘Yükseklere Uçur Meydan Okuma' Etkinliği) (Şubat 2015)

✈ "Ulusal Havacılık Gelişim Sürecinde Türk Kadını" Konferans Albümleri
          ✈ Turkey Keeps Celebrating!  (Nisan2014)
          ✈ ''Uçan' ve 'Uçuran' Kadınlar ile...' (Mart 2014)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder