2 Kasım 2016 Çarşamba

Yalan Dünya!




Birkaç gün önce, Dr. Serhat TATLI bir gönderisinde,
"…Ağ ekonomisi iş yapma modeli geleceğin kazanan modeli; üzerine okumak ve düşünmek lazım."
belirlemesi ile, Tom GOODWIN'e ait aşağıdaki şemayı paylaşmış:

Ben de,
"Bunlar ne ki?!
Aklı olmadan akıl verip, deneyimi olamadan deneyim paylaşıp on yıllardır geçinenler, hatta saygı görenler var!
YALAN DÜNYA"
yorumunu yapmıştım.
...
Bu yorumuma, Mehmet S. KARAKAŞ'dan,
"... söylediklerinizi yukarıdaki gibi grafik olarak paylaşmanız muhtemelen durmayacak beğen/yorum bildirimlerine neden olacaktır. ..."
değerlendirmesini alınca,
"önerinize çok teşekkür ederim; ancak, belli bir EKOsistemin elemanı olan paylaşılanlar ile yorumumda geçen ve gerçek bir EGOsistem elemanı olanları bir arada göstermeye ne aklım, ne vicdanım ve ne de mizah anlayışım yeterli olmamıştı.  
Değerli önerinizin aklıma getirdiği bazı çözümler oldu; üzerinde çalışacağım. Hazırlayınca, sizi de anarak paylaşacağım."
cevabını paylaşmıştım...
...
Paylaştığım,
"Bunlar ne ki?!
Aklı olmadan akıl verip, deneyimi olamadan deneyim paylaşıp on yıllardır geçinenler, hatta saygı görenler var!
YALAN DÜNYA"
değerlendirmemin, çekincelerimi de koruyarak, şemalaştırılmış halidir:
Evet; ağ ise ağ, ekonomisi ise ekonomi.... Ancak, sistem farklı olunca, olmuyor! Olmuyor işte...
Sözümü tutup paylaştım; beni düşündüren önerinize teşekkürler sevgili Mehmet S. KARAKAŞ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder