7 Mayıs 2016 Cumartesi

Bal Arılarının Kariyeri Çeşitleniyor...


Havacılık - uzay ve savunma (H-U&S) endüstrileri özelinde "Can'ca Toplumsal Cinsiyet Dengesi Gelistirme - Hedefler" başlığında paylaştığım,
önerilerime paralel ve kapsamlı girişimi FORD OTOSAN kendi faaliyet alanında yapıyor; destekleri ile "Bal Arıları Mühendis Oluyor"...

Bravo FORD OTOSAN!
Bravo FORD OTOSAN!
Bravo FORD OTOSAN!
...örnek FORD OTOSAN duyarlılığının ve cesur FORD OTOSAN girişiminin ulusal havacılık - uzay ve savunma endüstrilerimizdeki kurum ve kuruluşların da  ilgisini çekmesi, benzerlerini hayata geçirecek fırsatı oluşturmaları ümidi ile...


"Can'ca Toplumsal Cinsiyet Dengesi Gelistirme Serisi" başlığında yaptığım çalışmalardan sonuncusu "Havacılık & Türk Kadını" isimli konferans idi...
          ... kara muharebe sistem çözümlerinde ülkemizin gururu FNSS Savunma Sistemleri A.Ş.de, ulusal savunma havacılığında İLK UÇAN ve İLK UÇURAN olmuş öncü kadınlarımız ve katkılarını da anarak "Toplumsal Cinsiyet" dengesinin gelştirilmesine yönelik çözüm önerilermi paylaşmıştım... FNSS yönetiminin ilgilerine de, bu vesile ile, yeniden teşekkür ederek...
May 6, 2016



NOT : "Can'ca Toplumsal Cinsiyet Dengesi Gelistirme Serisi" başlığında yaptığım çalışmalardan,
linklerinden erişilebilir...






___________________________________________

LinekIn Yorumlarından:

  • F.K (Koetloe) Ercan-Kocer
    F.K (Koetloe) Ercan-Kocer 
    Informatietechnologie en services professional
    Böyle önemli gelişmeleri duymak ve uygulandığını görmek çok güzel; ihtiyacımız var ülke olarak. Bravo 👏🏻
    1 day ago
    • Can EREL
      Can EREL AUTHOR 
      CE - Technology, Business, Education & Communication Solutions (Aviation, Aerospace and Defence)
      Kutlugün Hanim; Yorumunuza teşekkürler.. Ülkemizde "Toplumsal Cinsiyet Dengesi Geliştirme" konusunda yapılacak o kadar çok şey var ve sonuçları o kadar güzel ve önemli olabilecek fırsatlar var ki... ...özellikle de ürünleri ile küresel pazara çıkma çabaları her geçen gün artan şirketler ve onların birlikleri için; ulusal havacılık - uzay ve savunma endüstrilerimizdeki kurum ve kuruluşlar için...
      1 day ago
      • F.K (Koetloe) Ercan-Kocer
        F.K (Koetloe) Ercan-Kocer 
        Informatietechnologie en services professional
        Can bey, rica ederim.  İnanıyorum size mutlaka vardır. Önemli olan sadece bunları görebilmek değil, aynı zamanda bir şekilde katkıda bulunmak ve geliştirmek; ilerlememizi sağlamak. Sanırım bu alanda daha çok çalışılması ve çaba verilmesi şart; ve eminim çok olumlu sonuçlar vere(bile)cek tüm bunlar. Bu konuları burada ne kadar ele alsak yazmak ve konuşmakla bitmez. Neyseki siz ve sizin gibi "eli taşın altına koyan" bilgili ve donanımlı insanlarımız var; çok daha fazla olmamızı yürekten diliyorum; sizi anlıyorum ve katılıyorum. Ülkemiz ve bilhassa kadınlarımızın ufuğu açısından o kadar fırsat ve imkan varken bir çok alanda ilerleme kaydedememize çok üzülüyorum; çok. Sevgi ve saygılar.
        1 day ago
        • Elif Sandıkçı
          Elif Sandıkçı 
          Ege Üniversitesi eğitim kurumunda öğrenci
          Kesinlikle çok duyarlı ve tutarlı bir proje olmuş.. çünkü halen bu tip şeyler ne yazık ki var..zamanında belki benim ailem bilinçli olmasaydı şuan hayallerimin peşinden gidemezdim.. bu konuda insanları bilinçlendirmek gerek ben kendi şahsımca teknik alanda da sadece erkeklerin egemen olduğu değil kadınlarında bu tip iş odaklı yerlerde rahatlıkla çalışmalarını,çalışabileceklerini destekliyorum projenizin sürdürülebilirliği ve güzel sonuçlar alınması dileğiyle esen kalın.
          1 day ago
          • Can EREL
            Can EREL AUTHOR 
            CE - Technology, Business, Education & Communication Solutions (Aviation, Aerospace and Defence)
            2000’li yılların sonunda kesişen yolumuzda "ulusal havacılık endüstrisine ihtiyaç olan nitelikte ana/ara eleman yetiştirme" düşüncesinden eyleme, Nevşehir konuşlu merkez ve İstanbul konuşlu ikinci yerleşkesindeki havacılık programları oluşumlarında doğrudan sorumluluk alarak katkı sağlama şansına sahip olduğum ve mütevelli üyeliğini sürdürdüğüm Kapadokya Meslek Yüksekokulu ile iglili bugün güzel bir haber aldım... ...myTECHNIC Uçak Bakım Merkezi'nde stratejik iş konumlandırmadan sorumlu olduğum yıllarda beraber görev yaptığımız, ulusal havacılık ekosisteminde öğretim ve eğitim alanında yenileşimci ve ilk uygulamaları beraber kurgulayarak myACADEMY markası ile doğrudan veya iştiraklerimizle dolaylı hayata geçirdiğimiz Eğitim Direktörü meslektaşım sevgili ÖzCAN'dan:"CAN bey, bugünki Kapadokya Meslek Yüksek Okulu İstanbul Yerleşkesi mezuniyet törenine katıldım; yaşanan bir olaydan dolayı çok mutlu oldum ve gurur duydum.  Kabin Hizmetleri, Havayolu İşletmeciliği ve Uçak Teknolojisi bölümlerinin tamamında kızlarımız birinci oldu. Hatta Havayolu İşletmeciliği bölümünden 2 kızımız birinciliği paylaştı." yazıyordu.. 
            Sevgili ÖzCAN'a,  "Kapadokya Meslek Yüksekokulu havacılık bölümlerinin kurgulanması, uygulanmaya geçirilmesindeki ekip ruhunu özledim. ... daha etkili ve bölgeye yönelik havacılık öğretim programı amacı ile ikinci yerleşkemizin İstanbul 'da açılması fikirini Mütevelliye önerdiğim ve onay aldığım günün öncesinde heyecanım, ilk kabin hizmetleri öğrencilerimizi gördüğümde mutluluğum aklıma geldi... Havacılık - uzay ve savunma endüstrilerinde toplumsal cinsiyet dengesi muhakkak geliştirilmeli; Türk Kadını, bu endüstrilerin her bir katmanı ve işlevinde görev yapacak kabiliyete sahiptir! ... asıl olan kadınımıza güvenle gerekli yetkinlikleri kazandıracak toplumsal süreçlerin düzenlenmesidir! Bugünün en önemli konusu, öğretim/eğitim ve sağlıktan sonra "Toplumsal Cinsiyet Dengesi" geliştirilmesidir; samimiyetle inanıyorum!  Kapadokya Meslek Yüksekokulu mütevelli üyesi olarak o başarılı ve güzel kızlarımızı ben kutluyamadım; umut ederim sen benim yerime de kutlamışsındır kendilerini..."  cevabını verirken yüreğim kıpır kıpırdı. İnaçla çıkılan yolda düşünülenler birer birer hayata geçiyordu; mezun birkez daha gençlerimizi kutluyorum!  Bu vesile ile birkez daha tekrarlayayım, ulusal havacılık - uzay ve savunma endüstrilerimizdeki kurum ve kuruluşlara... .... Olanak sağlayınız ve destek olunuz "Toplumsal Cinsiyet" dengesinin gelştirilmesine yönelik çözüm önerilermi katılımnızla ulusal ölçekli projeler haline çevirelim; kadınımız yükselsin, keyfini ensütrilerimiz ve ülkemiz sürsün!


          Hiç yorum yok:

          Yorum Gönder