7 Mayıs 2016 Cumartesi

İz'ler de İz Bırakır! (3)


İz'ler de İz Bırakır! (3)


Basımı 4 Mart 2014 günü tamamlanan ve 7 Mart 2014 günü Eskişehir'de okuyucu ile buluşan "Can'ca Türkiye'de, Endüstrinin Gelişiminde İz Bırakanlar" kitabın okurlarına bıraktığı izlerden gönül telini titreten bazılarını web sitemin kitapla ilgili sayfasında yer alan "Kitabının Bıraktığı İzlerden..." başlığı ile paylaşıyordum.
 
Bu konunun detayını da LinkedIn-Pulse gönderilerim arasında "İz'ler de İz Bırakır!" başlığıında 6 Haziran 2015 günü yayınladım.
Geçen zaman içinde ilk güncellemeyi de 4 Kasım 2015 günü yaptım; durumu LinkedIn-Pulse gönderilerim arasında "İz'ler de İz Bırakır! (2)" başlığıında 4 Kasım 2015 günü yayınlayarak...
Son zamanlarda yayınlardaki İZ'ler izlerde artış var...
  • 8 Nisan 2016 günü, okuyucusu ile buluşmak üzere son basım hazırlık aşamasında bir şans eseri dokunuşu oldu, Nazan ARISOY’un "Piraye'de Nazım Olmak" isimli kitabına....
  • Ardından, Sema ATAKOL KASAPOĞLU'nun vefalı bir kız olarak imrenilecek ölçüde titiz ve örnek ölçüde baba adını ve anısını yaşatma mücadelesi sonunda hayat bulan, Dr. Oygur YAMAK'ın kaleme aldığı “Turgut Atakol: Sporun Efendisi - Türk basketbolunu Yücelten Adamın Yaşam Öyküsü” kitabı sürecinde katkısını -seçilmiş kişi, grup ve örgütlerle özel olarak paylaşılmak üzere sınırlı sayıda basılmış eserin- bana gönderilen kopyasında (#295) gördüm...
 
Bugün itibarı ile güncel durumu tespit ederek paylaşmak istedim:

Bol güneşli, güzel ve keyifli bir gün dileyerek...
NOT: "Can'ca Türkiye'de, Endüstrinin Gelişiminde İz Bırakanlar" kitabının tanıtımı ve temini ile ilgili detay için: http://canerel.com.tr/v2/index.php/kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder