27 Haziran 2016 Pazartesi

Gördüğüm En Etkileyici Havacılık Meslek Yüksekokulu




Bir süre önce ziyaretle inceleme olanağı bulduğum ünlü bir teknoloji yerleşkesindeki meslek okulu hakkında, "Gördüğüm En Etkileyici Havacılık Meslek Yüksekokulu" başlıklı makaleyi yayınlayarak, belirleme ve değerlendirmelerimi paylaşacağım; yakında!
           ...demiştim.
Bugün, makalem yayında...
Makaleye, "Can'ca Güncel & Mesleki Çalışmalar" sayfasının...
... açlışında gelen fotoğrafa,
veya
...  "Değerlendirme Serisi - Eğitim & Öğretim" grubu altındaki,
başlığına çift tıklanarak erişilebilir...
Alınacak öyle dersler ve geliştirelecek öyle fırsatlar var ki!...
... bizde niye olmasın???
 June 10, 2016




İ Y İ     H A B E R
Çevrenizde bu yıl, yükseköğretim (üniversite ve yüksekokul) ve ortaöğretim (lise) seçme ve yerleştirme sürecinde "havacılık ve uzay endüstrileri" ilişkili öğretim programlarına ilgi duyan öğrenciler ve aileleri mi var?
            .... bu konuda "mentorluk" yapmaya başladım; Mayıs 2016 ayından itibaren.
İlgi duyan, ihtiyaç hissedenler için detaylar: "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı yazımda veya "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı Linedin-Pulse gönderimde; okumak için lütfen linkli başlıklara veya takipeden fotoğrafa çift tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder