27 Haziran 2016 Pazartesi

Virgin Radio Geveze Show; Can'lı...



A live interview with Geveze (a nick means windbag) on iWOAW's "Most Acclaimed Organizer Worldwide (other activity)" award given to me....
                        ... on June 21st, 2016 @ Radio Virgin Radio Turkey.

Hem de bu yıl gençlerimizin gelecek meslek ve kariyelerine yönelik önemli kararlar vereceği, 2016 yılı yükseköğretim programlarına öğrenci seçme ve yerleştirme süreci faaliyetlerinin yoğunlaştığı bir zamanda...

Yayına detaylarına ulaşmak için lgilendiğiniz aşağıdaki seçeneklerden ilgilendiğinize çift tıklayınız, lütfen... 
&

Görüşmek üzere...


NOT: ... yayın; banttan:


İ Y İ     H A B E R
Çevrenizde bu yıl, yükseköğretim (üniversite ve yüksekokul) ve ortaöğretim (lise) seçme ve yerleştirme sürecinde "havacılık ve uzay endüstrileri" ilişkili öğretim programlarına ilgi duyan öğrenciler ve aileleri mi var?
            .... bu konuda "mentorluk" yapmaya başladım; Mayıs 2016 ayından itibaren.
İlgi duyan, ihtiyaç hissedenler için detaylar: "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı yazımda veya "Yüksekleri, Bilerek & Görerek Hedefleyin!" başlıklı Linedin-Pulse gönderimde; okumak için lütfen linkli başlıklara veya takipeden fotoğrafa çift tıklayınız...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder