15 Mart 2015 Pazar

Kadın Yükselir... Sen Yükselirsin...



Toplumsal acılarımız ve hassasiyetimiz olduğu günlerin etkisi idi belki de; daha da fazla ilgimi çekti...
Oshkosh 2015 kapsamında, daha ortaöğretim çağından itibaren genç kızlarda havacılık farkındalığı oluşturmaya bir örnek olması bakımından paylaşmak istedim: ‘Women Soar You Soar’ NOT (1)

Kadın Yükselir... Sen Yükselirsin...

Bu Oshkosh etkinliği, geçen yıl "Dünya Kadınlar Günü" etkinlikleri kapsamında Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanlığının davetlisi olarak katıldığım Bilim Deney Merkezi'nde düzenlenen ‘Bilim Sohbeti’ için oluşturduğumuz temayı aklıma getirdi; ‘İLK 'Uçan & Uçuran' Kadınlar

...

Hani ülkemizde, 2014 - 2015 akademik yılında havacılık öğretim programlarına sahip,
  • 45 adet yükseköğretim,
  • 13 adet ortaöğretim,
kurumu var... ya!
Hani, havacılık - uzay ve savunma endüstrileri ile ilgili fuar, kongre, çalıştay ve şura gibi mesleki etkinlikleri de düzenliyoruz... ya!
Paylaşmak istedim...
NOT (2) : Dünya Havacı Kadınlar Haftası (2-8 Mart 2015) ile ilgili "...Kadınlar Yükselsin!" temalı yayınların detaylarına http://canerel.com/v2/index.php/guncel linki ile ulaşılabilen "Can'ca Güncel & Mesleki Çalışmalar" web sayfasının "Can’ca Anılar... İzlenimler... İzler... " grubunda yer alan hyperlinkli,
✈ Kadınlar Yükselsin! Dünya Havacı Kadınlar Haftası 2015 Etkinlikleri... (Şubat 2015)
✈ Nasıl Yapılabilir? ("Pembe Kağıt Uçak ile Meydan Okuma' Etkinliği) (Şubat 2015)
başlıklarına tıklanarak ulaşılabilir..

NOT (3) : 
Dünya Havacı Kadınlar Haftası 2015 ile ilgili mütevazi çağrıma cevap vererek katılanlardan fotoğraf paylaşnları ben de "...Kadınlar Yükselsin!" isimli FB fototğraf albümümde paylaşıyorum (https://www.facebook.com/can.erel.37/media_set?set=a.10152802557947659.1073741875.745297658&type=1&notif_t=like); ilgili hashtaglar ile...
NOT (4) : Küresel havacılıkta daha yakın zamandaki bir kadın etkinliği daha....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder