7 Kasım 2014 Cuma

Ne Oluyor? (Olmadan Olmuş, Yapmadan Yapmış Göstermenin Dayanılmazlığı...)


Haziran ayı sonlarında basında çıkan haberi sadece başlığında görümüş detayını okuyamamıştım; ne büyük talihsizlik...

LinkedIn üzerinde, 05.07.2014 günü...
“Türkiye'de İlk Kez Üretilen Buhar Türbin Kanatları “Yeniköy Termik Santraline” Teslim Edildi. TÜBİTAK MAM Malzeme Enstitüsü Kritik Metalik Malzemeler Grup Lideri Doç. Dr. Havva Kazdal Zeytin, proje sayesinde Türkiye'nin yakın gelecekte kendi motorlarını üretebileceğine dikkat çekerek, üretilen teknolojinin, havacılık ve enerji türbinlerinin altyapısı sayılabileceğini belirtmiştir. http://lnkd.in/dsc28iB
şeklinde bir paylaşımın devamında TUBITAK MAM web sayfasındaki açıklamayı önce çoşku ve sonrasında da kaygı ile okudum...

Bu duyuruya ilk olarak,
Tebrikler!.. Ancak kaygılarımı açıklayacağım değerlendirmelerim de olacak; gerçekten kaygılıyım..
yorumunu yapıp devamını da yayınlamaya çalıştım. Ama, yazım kabul edilebilir yorum limitinin üzerinde olduğu için başaramadım.

Sonra bu cevabımı web sayfası ilişkilendirerek vermeye karar verdim; son bir ay içinde benzer duyurulara ilave ederek “Olmadan Olmuş, Yapmadan Yapmış Göstermenin Dayanılmazlığı..” başlığında arşivleyecek yeri geldiğinde de ilgili gördüklerimle paylaşacaktım.

İnanılmaz olan arşivimde bu tip olayların sadece Haziran 2014 içinde 3 defa hem de çok önemli isim ve kuruluşlar tarafından tekrarlanmış olması idi...









Sonra ilgili duyuruya yorum mesajımı fotoğraf olarak sundum:
(http://friendfeed.com/canerel/0f9b63f4/olmadan-olmus-yapmadan-yapms-gostermenin)


Jul 6 2014




Anılardan....:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder